עזרה ראשונה בכאב שיניים

הצוות הרפואי בכל אחת ממרפאות ד״ר גרינברג מעניק עזרה ראשונה לעיתים תכופות למטופלים הסובלים מכאבי שיניים פתאומיים. להופעת הכאבים ישנן סיבות רבות ומגוונות ואת רובן ניתן למנוע על ידי שמירה נכונה על חלל הפה.

מהן הסיבות העיקריות לכאבי שיניים?

• חורים בשיניים (עששת) – כאשר קיימת עששת (חור) באחת מהשיניים מתעורר כאב, לרוב לאחר שהשיניים באות במגע עם קור, חום או סוכר.
  • שן סדוקה או שבורה – נגרמת בעקבות מכה או תהליך ריקבון העשויים לסדוק את השיניים ולגרום לכאבים חזקים.
  • דלקת שיניים – מאופיינת בכאב חזק הנובע לרוב מחור לא מטופל המזדהם וגורם לדלקת חמורה בשן. הדלקת גורמת לכאב המתבטא לכאב חזק מאוד - בדיוק כזה שמעיר אותנו בפתאומיות באמצע הלילה.
  • צמיחת שן בינה – מעוררת לעיתים כאבים חזקים הנגרמים כתוצאה מצמיחת השן בגיל מאוחר יחסית.
  • טיפול שיניים – כאבים המתעוררים לפעמים לאחר עקירה, טיפול שורש או סתימה ועשויים להימשך שעות או ימים בודדים.

לקבלת עזרה ראשונה ולהרגעת הכאב, התקשרו למרפאת ד״ר גרינברג 24/7
או 050-406-6567

איך ניתן להפחית את הסיכוי לכאבי שיניים?

הקפדה על כמה פעולות בסיסיות מאפשרת שמירה על בריאות השיניים וחלל הפה ומסייעת למנוע התפתחות של כאבים בלתי צפויים.

1. ביצוע בדיקות שגרתיות – הקפידו לערוך אצל רופא השיניים ביקורת תקופתית אחת לחצי שנה.
  2. שמירה על הגיניית הפה – יש לצחצח שיניים לפחות פעמיים ביום, להשתמש בחוט דנטלי ולשמור על תזונה בריאה.
  3. אחריות אישית – יש לגלות עירנות לכל שינוי במצבכם, לפנות לכך זמן ולהגיע אל המרפאה להיבדק. גילוי מוקדם עשוי להסתיים בטיפול קל, ללא כאבים.

לקבלת עזרה ראשונה, לטיפול או להתייעצות אתם מוזמנים לפנות למרפאות ד״ר גרינברג
- ליצירת קשר

מטופלת חדשה
לירז, 42
יש משהו בטיפולי שיניים שתמיד מציק ואני לא מדברת אל אי הנוחות הפיזית, על הכאב, על הזריקות או על העובדה שקודחים בתוך הפה שלך, אני מתכוונת לכך שאנחנו לא תמיד יודעים, מהם החומרים שמכניסים אלינו לפה, אילו החלטות מקבל הרופא ומדוע הוא בוחר לעשות כל דבר שהוא בוחר. רק במרפאות ד"ר גרינברג מצאתי שקודם כל מדברים איתי. הם מסבירים על הבעייה באריכות הם תמיד נותנים לך להבין את כל סוגי הפתרונות האפשריים ומאפשרים לך לבחור ולהבין מה בעצם עומד לקרות בתוך הפה שלך. ככה כולם צריכים לנהוג.

קביעת תור מהיר

יצירת קשר טלפוני עם המרפאות